Gratis deltidsplass

AKS logo grønn

Rammer for gratis deltidsplass i AKS

• 12 timer fordeles jevnt daglig etter skoletid. Dette gir gode forutsetninger for planlegging og økt kvalitet i tilbudet.
  • To dager per uke i skolens ferier (høst- og vinterferien, jule- og påskeferien og i hver av ukene i sommerferien utenom juli når AKS er stengt)
  • På skolens planleggingsdager/inneklemte fridager i skoleåret, er deltakelsen ½ dag (AKS kan holde stengt i forbindelse med skolens planleggingsdager inntil to dager i året).

Hvis dere ønsker at barnet skal delta på hele bredden av det læringsstøttende aktivitetstilbudet, kan dere søke om heltidsplass til redusert pris.

Heltidsplass til redusert pris
Prisen for en heltidsplass avhenger av foresattes inntekt, og vil koste inntil 1069 kroner per måned. Med heltidsplass kan barnet være på AKS både før og etter skoletid, og alle dager i skolens ferier (utenom juli).

Ta kontakt med Marcus Langørgen dersom du har spørsmål angående faktura og plassering på AKS

DELTID.png